منتظران فرهیخته

قال رسول الله (ص): بهترین کار امت من انتظار فرج است.

منتظران فرهیخته

قال رسول الله (ص): بهترین کار امت من انتظار فرج است.

منتظران فرهیخته

این وبلاگ،ان شاء الله اطلاعات تمامی منتظران حضرت مهدی موعود(عج) را به کمک شما دوستان عزیز در مورد چگونگی انتظار فرج و استوار ماندن ایمان در دوره ما ارائه می دهد.
اللهم عجل لولیک الفرج:
الهی آمین

تبریک حلول ماه مبارک رمضان

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ق.ظ

ماه رمضان است صفا آمده است
بر خانه دل نو رو ضیا آمده است
از سفره ما بوی بهشت می اید
این سفره ز درگاه خدا آمده است

تبریم حلول ماه مبارک رمضان

  • بهنام بالغی

نظرات  (۲)

  • محمدرضا فلاح
  • سلام بر میهمانی خدا...

    رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:
    روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
    بحار الانوار، ج 96، ص 257

    عمری تباه کردم عمر گران بها را

    دیدم ره درست و رفتم ره خطارا

    دشمن مرا صدازد از دوست غافلم کرد

    دنبال غیر رفتم گم کردم آشنارا

    درسینه آه دارم درد گناه دارم

    جز توبه نیست درمان این درد بی دوارا

    هم مرگ پیش پاو هم عمر رفته از دست

    یارب ببخش مارا یارب ببخش مارا

    گیرم زدر برانی در پشت در بمانم

    غیراز در تو دارم یاسیدی کجارا

    من برده ام همیشه کوه گناه بردوش

    تو کرده ای هماره با بنده ات مدارا

    از خویش نا امیدم لا تقنطوا شنیدم

    یأس مرا گرفتی دادی به من رجارا

    هرکس زپادر افتد بردامنی زند چنگ

    ای خاندان عصمت  من دامن شمارا

    میثم تمام عالم آرند سر به سجده

    هرکس گرفته خاکی تو خاک کربلا را

    غلامرضا سازگار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی