منتظران فرهیخته

قال رسول الله (ص): بهترین کار امت من انتظار فرج است.

منتظران فرهیخته

قال رسول الله (ص): بهترین کار امت من انتظار فرج است.

منتظران فرهیخته

این وبلاگ،ان شاء الله اطلاعات تمامی منتظران حضرت مهدی موعود(عج) را به کمک شما دوستان عزیز در مورد چگونگی انتظار فرج و استوار ماندن ایمان در دوره ما ارائه می دهد.
اللهم عجل لولیک الفرج:
الهی آمین

دل من

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

ای مرکز ثقل کهکشان دل من
                خورشید بلند آسمان دل من
عمریست که من منتظر دیدارم
                یک جمعه بیا به جمکران دل من

  • بهنام بالغی

نظرات  (۱)

  • پرسش و پاسخ
  • " ما ولایت فقیه را آنطور شناختیم که اگر بگوید نفس نکش، نمی کشیم و می میریم. "

    شهید مجید رمضان

    پاسخ:
    ممنون که سر زدید
    جمله بسیاز زیبا و پرمضمونی بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی